Koepel LDE en VIVO lanceren campagne 'Dat Treft'

In samenwerking met VIVO en het Vormingsfonds Lokale Diensteneconomie ontwikkelden we een campagne waarin we de LDE-ondernemingen en de ondernemingen uit de social profit met elkaar kennis laten maken, met als doel om doorstroom van doelgroepwerknemers te faciliteren en te bevorderen.

In de campagne maken we de match tussen enerzijds de talenten van de LDE-werknemers en de openstaande vacatures in de social-profitsectoren anderzijds.

 

Met drie gerichte e-treffers informeren en sensibiliseren we de betrokken ondernemingen, onder andere over de sectoren, talenten en competenties en jobdesign. Zo ontvingen alle LDE-ondernemingen vorige week de e-treffer “Trefpunt” waarin een niet-limitatief overzicht gegeven wordt van verschillende jobs in de social profit waar doelgroepwerknemers naar zouden kunnen doorstromen. Daarnaast vind je hier ook een aantal handige tips en tools met betrekking tot oriënterende gesprekken en kwalificerende opleidingen.

 

Alle informatie staat ook op de website van de campagne: https://www.vivosocialprofit.org/dat-treft.